Pentru situația în care problemele semnalate de catre clienti nu pot fi soluționate prin cele doua tipuri de asistență la distanta oferite pe baza de Abonament Fix/Interventie Service, D.A.C. Company ofera clientilor sai si o gamă de servicii suplimentare, cum ar fi:
A. Servicii software și hardware care sunt in corelatie cu utilizarea corectă și eficientă a Aplicației, ex.: verificarea şi repararea bazelor de date, asistenţă în corectarea greşelilor de operare, instruire suplimentară a operatorilor, setări ale echipamentelor periferice conexe aplicației WinMENTOR (case de marcat, scanere, echipamente mobile pentru preluarea de date de intrare in WinMENTOR), import de date din alte aplicații, etc.
• Configurare documente: facturi, avize, chitante, rapoarte
• Preluare nomenclator articole
• Preluare nomenclator parteneri
• Preluare nomenclator personal
• Preluare stocuri initiale
• Preluare documente din alte aplicatii
• Curatare nomenclatoare, articole, parteneri *
• Segmentare de firma + curatare date initiale *
• Analiza bazei de date, auditare
• Instalare WinMENTOR de la distanta (via internet)
• Instalare WinMENTOR la sediul clientului
* Serviciul se achita inainte de efectuarea interventiei
B. Servicii software și hardware care nu au corelatie directă cu Aplicația, dar pot influența funcționarea corectă a acesteia, ex.: rezolvare incidente hard, devirusări, realizare/intretinere rețea, etc. (vezi: “Lista 2 de Servicii IT”).
• Asistenta/Consiliere alegere echipamente hard/solutii soft
• Vanzare/Instalare/Reparatii Echipamente si/sau Aplicatii Soft
• Instalare Sistem de Operare (numai cu licenta)
• Configurare Echipamente Retea (Router, Switch, AP, etc.)
• Instalare/Configurare/Asistenta VPN
• Asistenta Remote
• Configurare Imprimanta Retea (clientul trebuie sa puna la dispozitia DAC echipamentele si cadrul de lucru necesare)
• Suport remote (PC/Server)
• Devirusare
• Recuperare date
• Virtualizare
• Backup date/aplicatii saptamanal, pe Serverele DAC