D.A.C. Company Exim SRL

Cum ne puteti contacta

0314.278.535
0314.257.559
0748.148.117
office@daccomp.ro

Adresa

Str. Savinesti, Nr. 5, Bl A, Et 4, Ap 24, București 042025
in incinta Complex Jupiter

Program de lucru

luni-vineri: 9.00 - 18.00

Servicii

D.A.C. Company Exim S.r.l.
Implementarea aplicatiilor

Perioada destinată implementării programelor se stabileste de comun acord cu clientul, inainte de finalizarea achizitiei. Pe durata implementarii, D.A.C. Company (distribuitor autorizat al Producatorului) asigură în mod gratuit:

• asistența tehnică: instalarea Aplicației, configurări de sistem necesare funcționării acesteia (instalarea drivere, configurarea sistemului de operare, partajarea folderelor, stabilirea drepturilor de acces local si remote), consilierea software/hardware pentru funcționarea optimă a programului;

• 12 ore de instruire în folosirea Aplicației, care se desfasoara la sediul beneficiarului, pentru un număr de operatori ai acestuia egal cu numărul de licențe achizitionate.

 

La cerere, D.A.C. Company poate asigura ore de instruire suplimentare, la un preț care se stabileste functie de numarul de persoane si durata instruirii necesare.

Servicii Informatice si Asistența Post-Implementare

După încheierea implementării, D.A.C. Company ofera clientilor Servicii Informatice şi Asistenţă – la distanta – pentru întreţinerea Aplicatiei dupa cum urmeaza:

• de tip “Abonament” aferent unui număr maxim de ore prestate lunar, facturabile la inceputul fiecarei luni;

• de tip “Interventie Service” – facturabile la finalizarea fiecarei interventii, prin rotunjiri din 30 in 30 minute (fractia minima facturabila este de 30 de minute).

 

Nota: Clientii cu contracte de tip “abonament” au prioritate in ordinea de rezolvare a solicitarilor. Functie de frecventa si durata interventiilor necesare, fiecare client va putea opta pentru tipul de contract care il avantajeaza cel mai bine, tinand cont de avantajele fiecarei variante de lucru.

Servicii Suplimentare

Pentru situația în care problemele semnalate de catre clienti nu pot fi soluționate prin cele doua tipuri de asistență la distanta oferite pe baza de Abonament Fix/Interventie Service, D.A.C. Company ofera clientilor sai si o gamă de servicii suplimentare, cum ar fi:

 

A. Servicii software și hardware care sunt in corelatie cu utilizarea corectă și eficientă a Aplicației, ex.: verificarea şi repararea bazelor de date, asistenţă în corectarea greşelilor de operare, instruire suplimentară a operatorilor, setări ale echipamentelor periferice conexe aplicației WinMENTOR (case de marcat, scanere, echipamente mobile pentru preluarea de date de intrare in WinMENTOR), import de date din alte aplicații, etc.

• Configurare documente: facturi, avize, chitante, rapoarte

• Preluare nomenclator articole

• Preluare nomenclator parteneri

• Preluare nomenclator personal

• Preluare stocuri initiale

• Preluare documente din alte aplicatii

• Curatare nomenclatoare, articole, parteneri *

• Segmentare de firma + curatare date initiale *

• Analiza bazei de date, auditare

• Instalare WinMENTOR de la distanta (via internet)

• Instalare WinMENTOR la sediul clientului

* Serviciul se achita inainte de efectuarea interventiei

 

B. Servicii software și hardware care nu au corelatie directă cu Aplicația, dar pot influența funcționarea corectă a acesteia, ex.: rezolvare incidente hard, devirusări, realizare/intretinere rețea, etc. (vezi: “Lista 2 de Servicii IT”).

• Asistenta/Consiliere alegere echipamente hard/solutii soft

• Vanzare/Instalare/Reparatii Echipamente si/sau Aplicatii Soft

• Instalare Sistem de Operare (numai cu licenta)

• Configurare Echipamente Retea (Router, Switch, AP, etc.)

• Instalare/Configurare/Asistenta VPN

• Asistenta Remote

• Configurare Imprimanta Retea (clientul trebuie sa puna la dispozitia DAC echipamentele si cadrul de lucru necesare)

• Suport remote (PC/Server)

• Devirusare

• Recuperare date

• Virtualizare

• Backup date/aplicatii saptamanal, pe Serverele DAC