D.A.C. Company Exim SRL

Cum ne puteti contacta

0314.278.535
0314.257.559
0748.148.117
office@daccomp.ro

Adresa

Str. Savinesti, Nr. 5, Bl A, Et 4, Ap 24, București 042025
in incinta Complex Jupiter

Program de lucru

luni-vineri: 9.00 - 18.00

WinMENTOR

D.A.C. Company Exim S.r.l.

Ce servicii dedicate ofera D.A.C.?

  • Suport tehnic pentru utilizarea corecta si completa a programului WinMENTOR.
  • Instruirea personalului, in conformitate cu necesitatile firmei si fisa de utilizator.
  • Suport pentru adaptarea modului de lucru in conformitate cu actualizarile legislative si necesitatile firmei.
  • Configurarea/limitarea drepturilor userilor in concordanta cu fisa postului si regulile de confidentialiate ale firmei dumneavoastra.
  • Suport pentru interconectarea/transferul de date intre WinMENTOR si alte programe (RVX, Fidelios, DeverSoft, Arobs, Saga, etc.), interfatarea cu case de marcat, POS-uri si site-uri online.

Ce este WinMENTOR?

WinMENTOR este un program de gestiune si contabilitate „… pentru calculatoare care nu stiu contabilitate” (sursa: www.winmentor.ro).
Asadar, WinMENTOR poate fi accesat si operat inclusiv de catre personalul care nu poseda o pregatire de specialitate.

Cum lucreaza, care ii sunt principiile de baza?

Toate operatiunile se contabilizeaza automat, in functie de configurarile contabile care stau la baza elementelor principale (articole, parteneri, personal, casa si banca).

O data setate, acestea vor functiona perfect fara a mai fi nevoie de interventia asupra lor, decat in cazul in care contabilul decide altfel.

Operarea efectiva presupune doar operatiuni logice si facile de introducere documente.

Unde si cum poate fi utilizat?

WinMENTOR poate fi accesat de pe orice calculator din retea, de la birou sau de acasa. Pentru realizarea acestor conexiuni, D.A.C. va acorda tot suportul tehnic si informativ de care aveti nevoie.

Cine il poate utiliza/unde este util?

  • Operatorii, care introduc efectiv documentele firmei.
  • Gestionarii, care culeg informatii pentru optimizarea stocurilor.
  • Contabilii, care verifica documentele specifice, intocmesc si trimit balante, bilanturi si declaratii catre institutii ale statului.
  • Echipele de management, care analizeaza rapoartele si iau decizii strategice privind orientarea viitoare a activitatii firmei.
  • Echipele de audit, care analizeaza intreaga activitate si propun solutii de optimizare procedurala si protejare financiara.

De ce e util?

Pentru ca, prin operarea in modulele specifice WinMENTOR (Mentor, Mijloace fixe, Parc auto, Salarii, Comercial, Productie, Expert, Casa de marcat, Satelit, Bugete, DocImp Server, WmEdi, Service Auto, Restaurant), poti obtine o viziune completa si corecta asupra firmei.

Modulele pot fi achizitionate in calup sau pe rand, in functie de nevoile afacerii dumneavoastra.

Ce facilitati ofera WinMENTOR?

Operare:

  • Controlul complet asupra operatiunilor desfasurate in cadrul firmei (intrari/iesiri/transferuri de marfa, modificari de pret/de personal angajat etc.).
  • Gestiunea stocurilor, a mijloacelor fixe si obiectelor de inventar, informatii actualizate privind amortizarea acestora.
  • Evidenta cheltuielilor si posibilitatea repartizarii acestora pe gestiuni pentru calculul profitabilitatii.
  • Evidenta “la zi” a soldurilor partenerilor (clienti, furnizori).
  • Reevaluarea soldurilor de casa/banca/parteneri/personal in raport cu variatia cursului valutar.
  • Posibilitatea crearii propriilor sabloane pentru incadrarea inregistrarilor contabile pe jurnale si note pentru firmele cu plan contabil specific (ONG-uri, bugetari).
  • Evidenta personalului angajat si intocmirea salariilor lunare.
  • Intocmirea planului de productie: retetare, comenzi interne, bonuri de consum, note de predare, necesar de aprovizionat.
  • Evidenta contractelor comerciale de achizitie/vanzare in sistem rate/leasing, a contractelor de vanzare de tip abonament.
  • Centralizarea ofertelor comerciale de la furnizori / catre clienti.
  • Configurarea si listarea etichetelor cu coduri de bare necesare operarii cu ajutorul POS-ului.
  • Crearea propriilor sabloane pentru analiza economica a activitatilor firmei, repartizarea veniturilor si cheltuielor pe centre de cost, analiza bugetara.
  • Accesarea bazelor de date offline de tip Satelit, transmiterea rapida a informatiilor de la Baza la Satelit si invers prin exportul / importul unui fisier dintr-o locatie in alta.

Raportare:

  • Set complet de documente contabile, de la cele mai simple (registrul de casa/banca, jurnale de vanzari/cumparari) la cele mai complexe (balante, bilanturi, declaratii lunare/trimestriale/anuale).
  • Rapoarte privind activitatea financiara, comerciala, de gestiune a stocurilor, de productie, salarizare, prognoza stocurilor, necesare de aprovizionat etc.
  • Analiza veniturilor si a cheltuielilor pe centre ce cost, cashflow previzional si operational.
  • Personalizarea documentelor emise (logo, chenare, formate si adnotari specifice).
  • Un numar nelimitat de rapoarte personalizate, de la cea mai simpla configurare (necesara personalului angajat) la cea mai completa (pentru toate categoriile de manageri).