D.A.C. Company Exim SRL

Cum ne puteti contacta

0314.278.535
0314.257.559
0724.384.484
office@daccomp.ro

Adresa

Str. Savinesti, Nr. 5, Bl A, Et 4, Ap 24, București 042025
in incinta Complex Jupiter

Program de lucru

luni-vineri: 9.30 - 17.30

 

WinMENTOR Enterprise

D.A.C. Company Exim S.r.l.

Ce servicii dedicate ofera D.A.C.?

  • Analiza pre-implementare – asigura acoperirea tuturor zonelor operationale si a necesitatilor de business.
  • Suportul pentru implementarea aplicatiei – confera siguranta in tranzitia cu minimum de dificultate de la o aplicatie la alta.
  • Pentru utilizatorii care trec de la WinMENTOR la WinMENTOR ENTERPRISE – D.A.C. ofera suport pentru preluarea bazelor de date.
  • Suport tehnic post-implementare – in variante la distanta si/sau la sediul beneficiarului, adaptat nevoilor reale ale utilizatorilor.

Unde este util?

  • in firme din toate domeniile (comert en-gros si en-detail, constructii, alimentatie publica, prestari servicii, audit financiar-contabil, produse farmacautice s.a.), cat si
  • in toate departamentele din cadrul unei companii (productie, aprovizionare, stocuri, contabilitate, trezorerie, vanzari, marketing, analiza financiara, management, proiecte pe centre de cost, etc.).

Ce si cum … lucreaza?

Tehnologia Oracle pe care se bazeaza WinMENTOR ENTERPRISE face posibile:

  • operarea la viteza maxima – indiferent de marimea bazei de date
  • independenta totala – prin utilizarea cheii de protectie hard (eliminandu-se legatura de protectie software dintre program si sistemul de calcul)
  • evidenta si operarea unui numar nelimitat de firme (individuale sau incluse intr-un holding); fiecare firma poate avea mai multe subunitati cu note contabile distincte, repartizari precise de venituri si cheltuieli, setari confidentialitate, drepturi acces si limitari definite, astfel incat controlul din mangement, financiar-contabil sa fie deplin
  • generarea automata a inregistrarilor contabile – in momentul introducerii documentelor primare (permite utilizarea analiticelor in planul contabil pe un numar nelimitat de niveluri (pe diferite firme se pot defini moduri inregistrare contabila, specifice fiecareia)
  • calcularea automata a coeficientului diferentelor de pret la marfuri
  • inchiderea conturilor de TVA, de venituri si cheltuieli
  • completarea de note contabile diverse
  • emiterea balantelor pe subunitati, pe firme si pe cumulul firmelor din cadrul unui grup
  • inregistrarea oricarui tip de discount (se repartizeaza pe preturi discounturile de la furnizori, se genereaza automat discounturi pentru clienti in functie de categoria definita, valoarea sau volumul tranzactiilor, termenul de plata al facturilor, etc.)
  • gestiunea stocurilor (strans legata de evidenta contabila); inregistrarea documentelor se realizeaza pe machete distincte, cu format asemanator celui al documentelor tipizate

Cine il poate utiliza?

  • orice operator, chiar si fara studii de contabilitate, poate realiza introducerea documentelor, iar
  • departamentele financiar-contabil si management obtin instantaneu rapoartele necesare activitatii proprii.

Ce facilitati ofera WME?

  • evidenta mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar; WME permite reevaluarea amortizarii si a valorii de achizitie/inregistrare a acestora, posibilitatea modificarii duratei de utilizare in timpul ciclului de amortizare, calculul automat al amortizarii cu transmitere instantanee a informatiilor in balanta contabila
  • operatiunile de „Trezorerie”; gestioneaza complet situatia soldurilor de casa si banca ale benefiarului si partenerilor sai de business, monitorizeaza operatiunile bancare in curs de desfasurare (CEC-uri, cambii, bilete la ordin), controleaza fluxul avansurilor si al justificarilor acestora, ofera posibilitatea regularizarii soldurilor in valuta conform cursului monedei de schimb. Se pot tipari registre de casa si banca, in lei si valuta, pe subunitatile firmei si centralizat
  • orienteaza si controleaza activitatea departamentului de marketing-vanzari – prin modulul „Comercial”, care urmareste fluxul real al business-ului: contracte de cumparare si vanzare in rate/leasing, oferte si comenzi furnizori/clienti, miscari de marfa cu preluare imediata a cantitatilor si preturilor din oferte/comenzi, actualizare instantanee a stocurilor
  • permite ajustarea activitatilor de business – prin liste dedicate pentru controlul stocurilor rezervate/critice/in curs de epuizare/cu termen depasit/fara miscare; se poate realiza planificarea necesarului de aprovizionat prin analiza vitezei de rotatie a stocurilor
  • ofera o imagine corecta asupra afacerii – prin rapoartele de analiza a vanzarilor pe agenti/articole/clienti/furnizori/periodice/cu discounturi specifice
  • pentru managementul corect al activitatii de productie, se realizeaza o dezvoltare a acesteia pe etape: pregatirea de fabricatie, lansarea in productie, urmarirea consumurilor, post-calculul productiei, transmiterea catre modulul de salarii a indicatorilor necesari remunerarii salariilor in acord
  • permite o analiza de „Expert” a fluxurilor financiare pe elemente de analiza si centre de cost, cu prezentari grafice care evidentiaza comparativ veniturile si cheltuielile atribuite unui anumit scop
  • planificarea activitatii de marketing – prin modulul „CRM”, care faciliteaza urmarirea target-urilor pe agenti, a lead-urilor de la clienti, a campaniilor lansate, in curs de executie sau finalizate, a noilor oportunitati de business aparute. Apare si posibilitatea introducerii task-urilor grupate pe perioade de desfasurare si pe agenti implicati

Ce unelte noi ofera WME?

  • joburile de listare – permit stabilirea seturilor de liste ce vor fi lansate in executie conform unui orar prestabilit, astfel incat utilizatorii sa le poata vizualiza fara a mai pierde timp cu comenzile de initializare; rapoartele pot fi consultate oricand, ramanand pastrate intr-un depozit de liste
  • alertele – permit lansarea automata a unor proceduri de informare catre persoanele interesate de anumite situatii aparute: situatia soldurilor unor parteneri, intarzieri la plata, scadenta rate, stocuri ajunse la limita critica; pot primi alerte atat partenerii, cat si angajatii firmei, prin e-mail, SMS, email, mesagerie interna
  • procedurile automate pentru actualizarea stocurilor, blocarea la vanzare a articolelor expirate, blocarea partenerilor fara autorizatii sau cu datorii mari
  • modulul DOC-IMP SERVER – destinat interfatarii diferitelor aplicatii cu WME; prin cele peste 100 de functii implementate, acesta permite citirea si actualizarea nomenclatoarelor, consultarea stocurilor/soldurilor/categoriilor de preturi, generarea documentelor de transfer intre gestiunile firmei si de vanzare catre clientul final